lauantai 3. joulukuuta 2011

The joulukalenteri!

Nyt se on sitten vihdoin ja viimein ihan täysin valmis!
Jippiaijee-eee!!
ISO kiitos joulukalenterin viimeistelystä kuuluu rakkaalle miehelleni<3
(kirjoitin tästä omatekoisesta joulukalenterista jo aikaisemmassa tekstissäni)

Olemme toki käyttäneet sitä joka päivä siis 1.12 lähtien, mutta nyt teimme sen sellaiseksi,
kun olin sen jo syksyllä mielessäni visioinut ja olen todella tyytyväinen lopputulokseen..
enään ei edes harmita vaikka deadline oli ja meni eikä valmista tullut ajoissa..
se on nimittäin niin tyypillistä mulle ;)

ja taas tässäkin projektissa tein yhteistyötä mieheni kanssa..
me ollaan kyllä lyömätön pari.hih!
Mä vastasin ideoinnista sekä loppu stailauksesta ja mieheni vastuulla oli nikkarointi :)
Jos mä olisin tämän tehnyt alusta loppuun asti yksin, niin te olisitte saaneet nauttia 
vinon ja joka suuntaan harottavan joulukalenterin kuvista..
lopputulos olisi voinut irrottaa valtavat naurut! :D
Ja jos mieheni puolestaan olisi vastannut joulukalenterin tekemisestä yksin,
niin sellaista ei edes olisi meidän seinällä nyt.hih!
Sillä mieheni mielestä mun ideat ovat toinen toistaan hassumpia ja älyttömämpiä 
(olipas se vaikea sana.heh!) 
ja hän vain ihmettelee, että mistä ihmeestä näitä ideoita oikein satelee..
laittaa nyt jonkun tuntemattoman ihmisen käytettyjä hiki (?) villasukkia ja lapasia seinään, kananverkkoon, roikkumaan :DD (ostin/sain nämä kaikki villasukat ja lapaset kirpparilta)..suorastaan älytöntä!
mutta sellainen mä olen..älytön siis! :D

Tässä kuvat:

Nikkarointi vastaava puuhassaan!

V-A-L-M-I-S!

Tänä aamuna lapasista/sukista (vaikka kalenteri ei ollut vielä täysin valmis) löytyi...
lappu, missä luki vihje yllätyksen piilopaikkaan.
Lapset olivat ensin hieman pettyneitä löytäessään lapasistaan vain lapun,
mutta tajuttuaan jutun idean olivat he aivan täpinöissään ja sanoivat tämän aamun
etsintä yllätyksen olevan tähän asti kaikista hauskin!
Muina päivinä tytöt ovat löytäneet sukasta
mm. hubba bubba purkkaa, tarroja sekä joulupukki tikkarit!


Olen askarrellut sukat myös itselleni ja miehelleni..viikonloppuisin myös meidän sukista löytyy jotain herkkua aamukahville (sillä viikonloppuisin myös mieheni on kotona juomassa aamukahvia yhdessä kanssani),
mutta arki aamuina laitan yllätykset vain tyttöjen lapasiin..joinakin päivinä L<3 on kyllä päättänyt yllättää meidät omilla askarteluilla ja jo kahtena ensimmäisenä "kalenterin" aukaisu päivänä olemmekin löytäneet sukistamme ihanat taideteokset! Ihana L<3<3

Tämän "kanaverkko kehyksen" olen ajatellut jättää pysyvästi seinälle (siis ainakin siihen asti, että kyllästyn siihen ja keksin jonkun paremman (?) idean ja siihen ei välttämättä mene vuosia eikä edes kuukausiakaan.hih!)..irroitan siis villasukat ja villalapaset pois verkosta ja laitan joulun jälkeen niiden tilalle luultavasti esim. mustavalkoisia kuvia..sitten taas ensi jouluna siis vuonna 2012 laitan villasukat ja villalapaset takaisin paikalleen (mikäli kanaverkko kehys on edelleen seinässä)..Ensi vuonna kalenteri olisi jo valmiina odottamassa innokkaita ja jännittyneitä lapsia löytämään toinen toistaan hassumpia yllätyksiä<3



2 kommenttia:

  1. voi...sä oot kyllä IHANA äiti, keksit kaikkea kivaa :) Muistutat vähän mun äitiä kun me oltiin pieniä ;p Ei tuu joulun odottelu pitkäks tytöille. / Nina

    VastaaPoista
  2. Kiitos<3<3 joskus tuntuu kyllä siltä, että mä olen itsekin vielä lapsi..ja varsinkin näin jouluna ;) tytöt odottavat joka aamu ihan innoissaan, että mitä olen heidän lapasiin laittanut..pian alkaa tulla jo paineita, kun joka aamu haluaisin keksiä jotain uutta ;D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, se lämmittää mieltäni!
Tack för din kommentar, det värmer!