torstai 9. helmikuuta 2012

Projekti n:o 1!


.Televisio-Peli-Huone.

n:o 1 yksityiskohdat.
Tekstiilejä.


n:o 2 yksityiskohdat.
Kalusteita&Lamppuja.


n:o 3 yksityiskohdat.
Puuta&Tekstejä.


n:o 1 kokonaisuus.
Kaikkea.

Tässä on nyt sitten meidän uudistettu televisio/peli huoneemme.
EDIT: [tästä] pääsette televisio huoneemme vanhaan versioon
Huoneesta puuttuu enää verhot&matto/matot, mutta niiden hankkimis aika on joskus myöhemmin.
Vielä ei ole vastaan kävellyt sopivia vaihtoehtoja, joten niitä odotellessa! :)
Pakkasetkin ovat hillinneet hieman shoppailu intoani, joten kangas ja matto ostokset saa odottaa.

Hieman olen myös kahdenvaiheilla sohvapöydän kanssa. 
En oikein tiedä, että onko se hyvä ihan noin vain ilman mitään pintakäsittelyä
vai pitäisikö minun käsitellä nuo puiset sivut jollakin lakalla/petsillä...
Ideoita?
Eniten kyllä haluaisin olla sotkematta sitä yhtään millään maalilla, lakalla, petsillä..jne.
sillä haluaisin sen olevan luonnollisesti kuluneen/vanhentuneen puun värinen.
(nykyisellään se on liian uuden näköinen minun makuuni)
Haluaisin sen saman väriseksi kuin runkopatjan alla olevat lastauslavatkin [eurolavat] ovat 
tai makuhuoneessamme oleva puinen sähkökaapelirulla,
mutta sellaisen värin saamiseksi vaihtoehtona olisi vain kantaa se, 
vuosikausiksi, ulos sateen piiskattavaksi :D

Väreinä tässä tilassa olen käyttänyt mustaa, harmaata, valkoista sekä hieman punaista
eli olen käyttänyt hyvin pitkälti samaa väri skaalaa kuin meidän muissakin huoneissa.
Tässä huoneessa kuitenkin ruskean sävyn korvaa juuri tämä punainen.

Huone on sisustettu pääasiassa Ikean huonekaluilla.
Muutaman helmen olen kuitenkin löytänyt mieheni firman&firman hallilta:
sohvapöydän rungon&lastauslavat [eurolavat]!
tähän sopiikin loistavasti seuraava lausahdus:
"toisen romu, toiselle aarre!"
niin totta!
Tekstiilit olen pääsääntöisesti tilannut H&M home:sta.

Eniten olen tyytyväinen tässä uudistuksessa siitä,
että suhteellisen pienellä budjetilla olen saanut aikaiseksi täysin uuden ilmeen.
Kiitos siitä kuuluu kirpputorin olemassa ololle ja teollisuushallille.hih!

4 kommenttia:

  1. Så fint och duktig är du! :) Jag önskar jag sku ha lite mer av inredningsinspirationen men hur jag än förösker så infinner den sig aldrig! ;)

    VastaaPoista
  2. Looking good! / Nina

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, se lämmittää mieltäni!
Tack för din kommentar, det värmer!