tiistai 14. toukokuuta 2013

Ikea tilaus part 2.

Vähän viiveellä seuraa jatkoa tähän osioon.




Ikeasta tilasin siis myös keittiöön jo kauan haluamani valkoisen Värde -seinähyllyn ja mustan Bekväm -porrasjakkaran [korkeampi malli]. Varsinkin tämä jälkimmäiseksi mainittu tulee ahkeraan käyttöön tällaiselle lyhyelle ihmiselle, kuin minä olen ja mikä parasta: tämä "pikku apurini" on kokoontaitettava eikä ole läheskään niin paljon "tiellä" kuin hänen edeltäjänsä eli pienempi malli Bekväm porrasjakkarasta. Lukuisat kerrat olen potkaissut varpaani väärässä paikassa olevaan jakkaraan, mutta nyt tämä uusi apurini viettää suurimman osan ajastaan koukussa roikkuen ja hyppää esiin vain tarvittaessa. 



Alakertaan tilasin lisää valkoisia pax-vaatekaappeja, sillä minulla on ollut niitä jo aikaisemminkin ja olen ollut todella tyytyväinen niihin. Kaappitilaa ei kyllä voi koskaan olla liikaa! Samalla, kun tätä alakerran pax -kaappia esittelen, niin näytän myös toisen uutukaisen eteisessämme eli mustavalkoisen siksak-kuvioisen muovimaton. Itse olen todella ihastunut tähän löytööni, olenhan sellainen kuvio-hirmu nykyään. Mieheni on puolestaan vähemmän ihastunut tähän mattooni ja vertasikin tätä joksikin pelialustaksi, missä nuolet näyttävät etenemis suunnan. No makuja ja mielipiteitä on tässä maailmassa monia ja kaikkeen tottuu eli toivottavasti myös mieheni tähän mun ihanuus mattooni! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, se lämmittää mieltäni!
Tack för din kommentar, det värmer!