torstai 27. maaliskuuta 2014

Kirppikselle ja Kirppikseltä.





Olen vielä tälläkin viikolla raahannut lisää tavaraa kirppikselle myyntiin, vastoin alkuperäistä suunnitelmaa. Kirppis-pöytä olisi pitänyt eilen tyhjentää, mutta päätimmekin toisin. Mitä sitä nyt hyvää menekkiä liian aikaisin katkaisemaan ja samalla on myös hyvä syy päivittäin kierellä siellä katselemassa muitakin pöytiä, kun on omaa pöytää käynyt ensin järjestelemässä. Läheskään joka kerta en olekaan lähenyt sieltä tyhjin käsin, sillä toisten myyjien romut ovat päätyneetkin minun kotiini aarteiksi. Kierrätystä parhaimmillaan! 

Näissä kuvissa näkyvät, musta pyöränkori ja tarakalle laitettava kumirenksu, on mm. niitä minun uusimpia aarteitani kirppikseltä. Nämä irtosivat minulle vaivaisella 3€:lla.

Kumpaakaan näistä en ole kuitenkaan pyörääni laittamassa. Rakastan ylikaiken keksiä tavaroille jonkun ihan muun käyttötarkoituksen ja sen vuoksi esim. pyöränkori pääseekin toimittamaan lehtitelineen virkaa. Täydellistä ♥ Kumirenksukin pääsee myöhemmin minun muistin virkistys tehtäviin, kunhan nyt vain saisin aikaseksi tuunata sitä hieman. Keep calling!





Täytyy kyllä nyt vaan todeta, näitä kuvia katsellessa, että musta, valkoinen, mustaksi tai valkoiseksi maalattu/päällystetty rauta ja värit on täysin se mun juttu  Jotenkin vain sellainen tyytyväisyys ja syvä rauha laskeutuu sisimpääni ensin näitä kuvia kuvatessa ja nyt näin myöhemmin niitä vielä katsellessa. Rakastan jo tuota mustaa romu tuoliakin ylikaiken, vaikka se ei ole edes vielä valmiskaan. Sopivaa vanerilevyä ei ole vielä löytynyt, mutta täydelliselle tuolille pitääkin saada se täydellinen levy ja siksi en tässä asiassa turhaa hätiköikään. 

Olen nyt jotenkin niin iloinen ja syytä tähän en oikein edes tiedä. Syitä voi kyllä olla monia, mutta ainakin yksi niistä on tämä hetkellisesti minut yllättänyt luovuus. Saan jotenkin niin paljon extra energiaa, kun keksin jostain lähes tyhjästä isompaa ja omasta mielestäni hienompaa. Tämä hetkellinen, minut energiseksi saava, luovuus voi puolestaan johtua tästä viime päivien täydellisestä valon määrästä ja auringosta. Voi, olen niin kiitollinen, kun on jo kevät ja kesäkin on vielä täysin edessä! Love Love Love!

Hip Hei TRALLA LALLA LAAAAA! Nyt ilostuin vielä tuosta aijemmastakin iloisuuden tunteesta tuhat kertaa enemmän. Nimittäin tuota iloisuus tekstiä rustatessa soitti mieheni ja kertoi kauan kaivatun lattiamaton tulleen Hartmanille. Ou jeeee, sanompa vaan!

Hilpeää torstaita teille kaikille muillekkin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, se lämmittää mieltäni!
Tack för din kommentar, det värmer!